10 Maj.

För några dagar sedan kom jag å alla andra konfermander hem från Gotland. Vi åkte på lördag morgon och kom hem på tisdagen på kvällen. Det va mega kul på Gotland. Vi bodde på ett gammalt barhem, det va skit läbbit. Men det va skit fint där.  Vi åkte till en kyrka på söndagen , mdet va ganska tråkigt men sen fick vi gå runt i Visby. På måndagen gjorde vi typ inget och på tisdagen städade vi mest och sen drog vi till Visby innan båten kom. När vi va i Visby passade de flesta på att köpa lite olika saker. Det jag köpte var en klänning från cubus, en färgglad randig sådan.Sen köpte jag ett grönt linne på cubus också. Matilda klippte mitt hår på Gotland också, och det vart skit bra :D Det är många som säger att jag är jätte fin i håret, tack vare den sötaste Matilda <3

--------------------------------------------------------
It Takes I Fool To Remain Sane - The Ark
image12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback