1 Maj

Nu har det varit valborg och snart blir det gotland, längtar redan. Vi på konfermationen ska åka till gotland den 5 Maj och det kommer nog bli hur kul som helst. Tråkigt bara att inte Carro&Sandra ska med, dom ska ha match tror jag.
Men idag har det inte vart en sån bra dag, jag har vart irreterad hela dagen. Jag tror det beror på att jag slösade bort en hel jävla timme typ att tjafsa me morsan&farsan i telen igår på valborg. Allt har gått segt och allt har varit tråkigt. Sen är det matteprov imorrn, man liksom säger bara JIEHO !! jag tror jag dör av lycka. Fast det är skönt att man har blivit frisk från förkylningen så man slipper vara sjuk på gotland.
Det allra pissigaste idag va att det funkade inte att lägga in min favorit The Ark låt på playahead. Död Åt Sånt.
Nej nu ska jag nog plugga lite mera matte,jippi!

Alla deprimerade som har haft en dag som jag xD Lyssna på All I Want Is You med The Ark! Man blir verkligen på bättre humör.

/Tjingeling för mig så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback