ont.

naaj, idag vare ingen bra dag även fast den började bra. Det var efter gympan som det blev som värst. Gympan va faktist skit kul för simon band fast mig och sen hoppade vi trampet med snören fastklistrade med varandra, jag trodde jag skulle stypas, usch. Men det va kul iaf:) Sen vid lunchen började jag må jätte illa, och det kändes som jag skulle spy , Petra följde med mig till the nercy. När vi kom dit låg tobbe ner i sängen och marttin och simon va där. Tobbe hade typ brytit armen eller ngt, ajaj. Typ åkt bräda efter martins moppe, ingen bra ide. Sen fick jag en alvedon av the nercy och sen började allt gå över. På So:n så hade vi prov, och efter de gick alla till the nercy, alltfrån ha vatten-till ha plåster. Alla kom tillbaka och då började det pratas om praon. Vi fick ett kuvär sen vare byebye. efter de vare musik, ganska så uttråkande men ändå inte som So:n.  

Nu har jag ont i magen igen, Petra tror jag har maginflusensa, haha hon våga inte röra mig, xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback