nervöst.

Aow, imorrn äre tävling på g, täby. Kom och checka vettjaxD
Det va Carro som tvingade mig skriva här nu, för jag gör aldrig de, (A) hon har roligare blogg,

http://graaniss.blogg.se/
Jahaja, trevlig dag, eller ngt sånt, solen skiner, alla gnäller att jag måste bort från datan. som vanligt.
Imorse vare kul, mamma undrade vad Lizzy och jag gjorde igår, jag bah vi gjorde charader av andra i skolfotona, och.. haha mobbade ni folk? Nej vi lekte bara andra, charader? Så ni mobbade andra för hur dom ser ut, haha. NEJ VI LEKTE, DU VET !? INGEN JÄVLA MOBBING! okejokej, tss.. haha mamma fett skönxD

pappa hade köpt en leksaks helikopter, han bah såna hära brukar vara dyra, men nu va den billig xD aja orkar inte förklara allt måste ut nu puss&hej.


Kommentarer
Postat av: Lizzy

hahhhaah klart vi mobbar folk cassi. xD

2007-04-03 @ 01:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback