Kul kväll

Efter jag kommit hem från stan, så loggade jag in på msn och playahead. När jag loggade in ville pontus att jag skulle ringa han men jag hittade inte telen, haha. Sen ringde han och jag trodde verkligen inte att han skulle göra det. Men iaf så gjorde han det, men medans det pratade han med Zandra&Emma på sin andra telefon och pratade me dom på msn också. Så det vart skitans tråkigt. Jag va osynlig som vanligt xD Sen la min telefon av , batterierna dog. Hade "pratat" med honom i nästan 2 timmar. Sen skulle han ändå gå och sova x)
Sen pratade jag me Tobbe på msn, sen ringde han mig. Och jag har alltid trott att mitt rum e hemsökt, bara mitt rum. För det känns alltid som någon tittar på mig. Och en natt när jag vände mig mot väggen och skulle somna kände jag hur någon tog sina händer runt min mage och tryckte till. Det va fucking läskit men jag somnade bara om, vågade inte röra mig, haha.  Men iaf så började vi prata om hemsökta hus, och döden å sånt. För när vi skulle köpa huset så de som säljde ville sälja det för att hennes man och son hade dött i en flygolycka"/. Sen började Tobbe säga att det var han killen som va i mitt rum för han kanske trodde jag va hans syrra, för jag har hennes gamla rum. Och när han berättade allt sånt att han kunde vara där, fick jag världens huvevärk och då sa han att man fick de om någon är där. Då vart jag ännu mera rädd och kändes som jag skulle spy. Tillslut kunde jag inte vara där inne, så jag stack till datan, haha(A).  Sen skulle han sova.  Så då fick vi lägga på, sen vågade jag inte sova i mitt rum så jag la mig i soffan och tittade på teve och somna där ^__^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback