Fredag Är Feest

Fredagarna är alltid lika roliga, iaf om man har mina vänner xD
Idag trodde jag inte det skulle bli en så rolig dag från början, för jag satte på mig helt fel kläder, inte direkt kläder efter väder. Det vart en brun stickad långarmad tröjklänning som jag säger x) sen en lepardmönstart linne under den och ett par leggings med ett par svarta skor till. Jag märkte inte att det snöade direkt när jag gick ut för jag sprang till bilen för jag trodde jag skulle missa bussen som vanligt(A) När jag klev ur bilen kände jag hur det började bli kallt innanför jackan och kom på att jag glömt halsduken, haha. Aja skit samma det började snö so what? Skit kul tyckte jag som med spralliga ben hoppade runt i snön medans alla de andra gick som vanligt upp till gympan. Sen kom jag på en kul grejj att jag kunde glida på isen , haha. det gick bra tills jag hörde ngn dö garva och kommenterade min skridskoåkningxD Då höll jag på att ramla hela fucking tiden x'D.

superstar xDHär e jag då när lizzy ville att jag skulle posa in för kamran och  leka superstar xD haha


jag, emilie, graniis <3 haha Emilie, vet nog inte vad hon ska göra, sötnos.

Har vart i stan också, jag hittade många fina saker x) Men jag pallar inte berätta allt, nej nu pallar jag inte heller skriva mera. Så Tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback