omgjort rum.

Idag har det varit en ganska lång dag. håller fortfarande på och göra om mitt rum och jag tror faktist att det kommer bli riktigt fint =) jag har till och med sytt egna överkast till kuddarna, jag saka ha många stora kuddar i min säng :D har flyttat runt allt sängen, garderoberna, hyllorna , typ allt . Ganska jobbit, plus att jag först bar ut allt som var inne i rummet förutom sängen och alla de jätte stora grejjerna(A) Sen har jag fixat hästarna också, lagimo va helt galen xD pigg som en mört eller vad brukar man säga ? egentligen vad fan är en mört? mört låter ju som en murt och det blir ju senare mupp, men mört är väl en fisk eller ngt sånt. den firren måste vara muppig=) aja det va nog lite långsökt. Men nu ska jag fortsätta fixa rummet. 

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback