finns ingen rubrik.

Igår var jag med Sandra&Sara i farsta och det va en ganska knaz dag.  På morronen sprang jag och kevin en liten runda, sen gjorde vi idioten.  Efter de så red jag och släppte ut hästarna, mockade , fyllde på vatten och gav dom mat å a allt det dära. Efter de gick jag upp och duschade och så skjusade mamma upp mig till tåget i segersäng och jag hann precis. När jag klev på så va allt helt okej tills jag bytte tåg i vh, då kom värsta skummisarna på tåget, två killar och en tjej, typ efterblivna :S men iaf en kille satt framför mig, han hade rött hår och en konstig mössa på sig och spelade spel och hade en sån hära tamagucci eller vad dom heter runt halsen xD Den andra killen hade jätte långt hår i en hästsvans och han va liksom typ , störd (A) asså han pratade som om han va värsta schack mästaren, asså "perfekt" besservisser eller vad man kallar dom,. Som tror att dom vet allt. Han va psyko. Tjejen hade en lång jeansjacka som killarnas fast deras va i skin. Och hon trodde typ att killarna gillade henne. haha skumma iaf hela bunten.
Efter en kuli dag me Sandra&Sara , så satt vi vid tåget och väntade så kom ett annat tåg som inte vi sklle med, precis när dörrarna stängdes kom det en tant ut, hon såg ut som värsta häxan, serri. Hon va äcklig å skum. Så skrek hon AHHHHHHHHHHHHHHH. och sprang med sina krokiga ben mot tåget och bankade på dörren att den skulle öppna sigm, men man trycker på en knapp så att de öppnar sig, men hon fattade inte de, och folk i tåget gjorde tecken att hon skulle trycka på knappen, sen åkte tåget haha.

Sen åkte vi hem iaf. och mamma hade köpt lite godis, så jag satt & tjockade mig^__^

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback