1 april va inget aprilaprilskämt

Nu sitter jag här framför datorn igen, fast det är underbart väder ute. skrev aldrig ngn blogg igår eftersom min dator va helt knaz i huvet. Men jag skriver lite om igår också nu ist :)

Det började med att vi vaknade en halvtimme försent och åkte en timme försent till skånsta där tävling var. Men vi kom i tid iaf, och fort ut med Dublin så kevin kunde börja rida, jag gick eller sprang banan med kevin och jag sa till kevin, nej me ta den här vägen du sparar tid där, han bah näe den är för snäv jag går runt. happ, så ringde han mamma senare och bah , Åh det går inte att gå banan med Cassandra hon tar bara alla långa vägar! man bah tjenis penis vafan, lögnare. Men sen gick det iaf bra för kevin 3 av alla:) duktig idiot. Sen vare min tur och Fjodor va lite knaz i skallen och drog runt me mig xD Och jag vart bara mer o mer nervös för jag trodde de skulle gå piss för det hade inte vart en sån bra vecka för mig och han när vi hade tränat, jag va osäker å så. Men iaf när vi kom in så gick det bara bättre å bättre, sista hindret i grunden klarade vi och sen typ skendade Fjodor iväg mot omhoppningen och vi typ låg ner i kurvorna jag va fett rädd haha. I högtalarna hörde man hur speakern ropar ut, Cassandra Ankarskiöld & Fjodor ny ledare i klassen. Yes. Jag hade startnummer 32 och det var bara ngr få starter kvar.  In på prisutdelningen fick vi gå in först och fick en blågul rosett. Senare skulle vi bli uttagna till laget och jag va enda nollan i mitt lag och man behlver 3 st för att komma till omhoppningen. menmen min dag va helt underbar. Älsklingsfjodor<3 Mamma kan ta och slänga sig i väggen om hon NU tycker kevin borde ta över dig.
image9

Men idag nu så ska jag nog vara med Lizzy och hitta på ngt;)
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback